Då . Nu

Rensat lådor i mitt rum.. Jag mår lite konstigt nu efteråt. Jag vet inte om det är alla minnen som dyker upp i mitt huvud. Fan vad mycket man har varit med om egentligen, det är ju inte konstigt att man känner sig konstig. Man går runt och tycker att inget händer, när det i själva verket händer mycket. Åren bara springer iväg. Men mina minnen sviker mig inte. Kommer ihåg dagar från när jag var 3 år. Dock inte många detaljer, utan bara små ögonblick, känslor och korta filmsnuttar. Ibland kommer jag ihåg lukter och vilka kläder man hade på sig. Att sånt läggs på minnet är helt sjukt. Jag kan inte få in min matte i huvet, men jag kan komma ihåg när jag satt i rit-rummet på dagis och ritade en massa med mallar som fanns av hus, träd och djur.
Livet är ett enda kaos, och jag hoppas att mina minnen inte försvinner för fort och att jag ska minnas det bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0