A beautiful day PUNKT

Bästa dagen på så jävla länge. Konstvisning på moderna muséet i Malmö och när det var klart fick vi fria tyglar och vi valde att shoppa. Kenza tog mycket av uppmärksamheten då tjejerna ville fotas med henne. (haha) gulliga tjejer! Bra fynd, bra klass och en bra berättare. Synd att en retarderad person som jag inte kan nämna vid namn ska avbryta henne och ifrågasätta det hon säger. Hoppade av tåget och höll på spräcka min kissblåsa. Träffade sedan härligaste människorna Liv, Nelly och Benke! Fan vad ni gör mig glad.
     Avslutade denna braiga dag med ett litet besök hos fina Mathilda, där jag fick prata ut om den 2 timmar långa dokumentären Tim och Fjonk tipsade om häromdagen. Äntligen någon som lyssnade. I alla fall lite. Vad skulle jag gjort utan den tjejen? Vi pratade om resa till Frankrike och till Stockholm, alternativt Göteborg. Så framtidsplanerna ser ljusa ut! 
     Nu ska jag hålla käften. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0