Monday

Drack ett glas oboy med grädde i. - Ingen bra start på dagen alls.
Gick till skolan för att ha historia. Det enda jag orkade med, mådde inte så bra så jag sjukanmälde mig för att orka med morgondagen istället. Medans jag väntade på att buss skulle gå hann jag köpa siestabiljett, beställa klipptid och köpa en skjorta, ett skärp och en jeansväst. När jag kom hem tog jag ett powernap på 2 timmar och nu känns allt bra. Nyklippt i håret också (på sidorna) såg förjävlig ut. 
     En helt okej måndag med andra ord, om man bortser från grädden.
     Imorgon är det franskaprov och jag hoppas och ber till någon övre makt att jag får G. Annars ser framtiden inte ljus ut i franskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0